Графік роботи

Допомога

Обираємо розмір взуття
 
Потрібно поміряти довжину устілки з будь-якого взуття, яке Ви комфортно носите. У випадку, коли устілки пришиті або приклеєні в середині, то поміряйте найбільшу довжину стопи (зазвичай від п’ятки до великого пальця). При замовленні товару ОБОВ’ЯЗКОВО повідомте менеджера, що саме ви заміряли - устілку або стопу. Це допоможе підібрати вам комфортне взуття, яке не буде заважати вільно рухатися.

Обираємо розмір куртки / кофти / футболки
 
Щоб обраний одяг сидів на Вас комфортно, потрібно перед замовленням зробити заміри об'єму грудей не поверх одягу. Також, необхідно вказати свій зріст та приблизну вагу.


Таким чином, працівник магазину зможе підібрати одяг по вашим міркам, який буде виглядати на вас ідеально і не обмежуватиме рухи.
Підбираємо розмір головні убори
 
Для обрання необхідного за розміром капелюху, бандани, кепки та іншого головного убору потрібно заміряти обхват голови.


Потім за вашими мірками менеджер підбере товар правильного розміру.
Розраховуємо розмір рукавичок
 
Вам необхідно заміряти обхват долоні. Для цього потрібно знати окружність, проведену між великим та вказівним пальцем та нижче мізинця – ви отримаєте величину трохи більшу за складені разом дві ширини долоні.


За вашими розрахунками менеджер підбере рукавички, які не будуть занадто тісні.
Як відстежити замовлену посилку?
 
Прослідкувати, де знаходиться посилка, можна на сайті «Нової Пошти». У полі для пошуку потрібно ввести номер декларації, який Ви отримали від менеджера після відправлення замовлення в Ваш населений пункт.


Після введення побачите докладну інформацію про місце перебування посилки та час її прибуття до поштового відділення поряд з Вами.
Покрокова оплата через систему Приват24
 

У своєму аканті Приват24 вибираєте вкладку «Всі послуги» >>>>> «По Україні».


Потім у заповнюєте форму з реквізитами платежу, дані для якої берете з виписаного вам рахунку.


1. Заповнюємо поле «Одержувач», у якому зазначаємо повністю прізвище, ім'я та по батькові клієнта.
2. У графі «Номер рахунку отримувача» зазначаємо реквізити розрахункового рахунку отримувача, заповнюємо поля код ЄДРПОУ, МФО вручну. ОБОВ’ЯЗКОВО! Перед переведенням коштів через Приват24 натисніть комбінацію клавіш для очищення пам’яті кешу «ctrl + shift + delete». Це необхідно для того, щоб реквізити записалися повністю без втрати останньої цифри.
3. У графі під назвою «Призначення платежу» зазначаємо дані з платіжки: прізвище, ім'я та по батькові та номер замовлення без зазначення товару та дати здійснення операції.
4. Далі вам пропонується обрати, з якої карти або рахунку потрібно здійснити платіж. Ви вводите вартість товару для сплати.
В пункті «Повідомити одержувача про відправку» можна знімати галочку. Якщо ви оберете цей пункт і введете мобільний номер, замовнику прийде повідомлення із зазначенням ПІБ особи, яка зробила платіж. В цьому випадку з Вас буде списано 50 копійок.
Після заповнення полів перевірте ще раз правильність зазначеної інформації, потім тиснете кнопку «Продовжити» та «Підтвердження платежу». Тут ще раз можна перевірити реквізити отримувача платежу, далі натискаєте кнопку «В кошик».


При необхідності виправити помилки у реквізитах та інших даних, натискаєте кнопку «виправити». Якщо ви планує не один раз платити за цими реквізитами, то натисніть «Зберегти як шаблон», потім - «В кошик» і платіж появиться в «Кошику платежів».


У «Кошику» натискаєте «Підтвердити» та вводите код з SMS-повідомлення, яке прийшло на Ваш мобільний телефон. Зазвичай платежі зараховуються на рахунок організації протягом 24 годин, у вихідні та святкові дні – трохи довше. Може вийти і таке, що Ваша оплата зарахується тільки через три дні.
Задать свой вопрос